Dostawa

Zakupiony towar wysyłamy do 24h po zaksięgowaniu wpłaty za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Należy zawsze przy odbiorze przesyłki sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie (dziury, wgniecenia, zerwane taśmy itp)  W przypadku stwierdzenia powyższego należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody a także skontaktować się ze sprzedawcą. Są to niezbędne warunki do uwzględnienia roszczeń z tytułu uszkodzenia przesyłki. Klient, który nie odbierze towaru, zobowiązany jest do uiszczenia opłaty transportowej.

Zwroty

Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) mówi, że:

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do sprzedawcy. Konsument może odstąpić od umowy, składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz do pobrania poniżej). Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.

Pobierz formularz zwrotu

Gwarancja

Każdy produkt jest fabrycznie nowy i oryginalny. Objęty jest 12 miesięczną gwaranacją producenta (door-to-door). Dowodem gwarancji jest FBV (faktura bez VATu) lub paragon, które wystawiamy przy zakupie każdego towaru.

Gwarancja nie może obowiązywać w przypadku:

  • gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi
  • gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami termicznymi
  • użytkowania sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem